Κύριε Κουταβά.Δεν μπορώ να κατανοήσω τι ενοχλεί περισσότερο εσάς και τους άλλους, με τους οποίους ανταλλάσετε την σκυτάλη των μόνιμων πλέον επιθέσεων προς το πρόσωπο μου.
Μήπως το ό,τι είμαι εργαζόμενος στη ΔΕΗ, όπως μερικές ακόμη χιλιάδες; Μήπως γιατί ως Υποτομεάρχης (όπως εκατοντάδες άλλοι μέσα στη ΔΕΗ) υπονοείτε πως έχω περιορισμένα δικαιώματα έκφρασης; Μήπως γιατί έχω το θάρρος της γνώμης και την εκφέρω ελεύθερα μέσα από τοπικά μέσα ενημέρωσης, έντυπα και ηλεκτρονικά; Μήπως γιατί η ακηδεμόνευτη παρουσία μου στο κεντρικό δελτίο του FLASH, γίνεται και χωρίς καμιά επαγγελματική συναλλαγή; Μήπως γιατί οι εμφανίσεις μου αυτές ενοχλούν κάποιους, που εσείς ενδεχομένως να..
της Δ. ΣωτηριάδουΑπευθύνομαι στο Δ.Σ της ΕΣΗΕΑ
Από την ίδρυση των ιδιωτικών καναλιών μέχρι σήμερα πολλά είδη δελτίων ειδήσεων δοκιμάστηκαν. Κάποιοι μέσα από τα δελτία επέβαλαν απόψεις, διαμόρφωσαν την κοινή γνώμη καταστρατηγώντας συνειδητά τον κώδικα δημοσιογραφικής δεοντολογίας. Αλλοι, πάλι, βοηθούμενοι από τις πολιτικές καταστάσεις με άνεση και περισσό θράσος απέκτησαν επιπλέον θέσεις σε γραφεία τύπου, έγιναν σύμβουλοι υπουργών κ.λπ.
Ζούμε σε περιόδους σύγχυσης. Δημοσιογράφοι, δημοσιογράφοι σύμβουλοι, ..
του Υπάτιου Ασμανίδη*
Στον απόηχο των δύσκολων ημερών που ζούμε, με την προσοχή όλων να επικεντρώνεται στην κατάσταση της Ελληνικής οικονομίας και την στρατηγική που θα ακολουθήσει η κυβέρνηση για την εφαρμογή του μνημονίου, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις δίνουν τις δικές τους μάχες, με τις περισσότερες από αυτές, να θέτουν πλέον σαν μοναδικό στόχο την επιβίωση.
Η σκληρή οικονομική πολιτική, με τα καθημερινά “νεόφερτα” ( ή “ξενόφερτα” για να ακριβολογούμε) μέτρα ,που ...
του Γιάννη Μανέ* Η υποταγμένη στις εντολές της ΤΡΟΙΚΑΣ κυβέρνηση του κ. Γεωργίου Παπανδρέου στήνει καθημερινά με την πλάτη στον τοίχο όλες τις κοινωνικές ομάδες.
Στέλνει στο «εκτελεστικό απόσπασμα» τους ανθρώπους της εργασίας και του μόχθου και προσφέρει στα πόδια των ιδιωτών τον πλούτο της Χώρας.
Προσχηματικά και χωρίς να αναγράφεται πουθενά στο ΜΝΗΜΟΝΙΟ παραχωρεί τον μαύρο χρυσό της Δυτικής Μακεδονίας και όλων των Ελλήνων, στα προσκείμενα στο ΠΑΣΟΚ επιχειρηματικά συμφέροντα.
του Σταύρου Θεοδωράκη Στην αρχή πίστεψα ότι ήταν αστείο. Μια από αυτές τις φήμες, δηλαδή, που κυκλοφορούν στην πόλη, φιλοδοξούν να γίνουν ειδήσεις αλλά το επόμενο πρωί έχουν εξατμιστεί. Ήρθε όμως η ανακοίνωση από το γραφείο της Τίνας Μπιρμπίλη και τα πράγματα σοβάρεψαν: «Μετά από πληροφορίες ότι η ΔΕΗ ενέκρινε και χορήγησε δάνειο στη ΓΕΝΟΠ, το Υπουργείο Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής ζήτησε εγγράφως εξηγήσεις από τη διοίκηση».
του Τσακιράκη Ιωάννη* Η ΔΕΗ ιδρύθηκε το 1950 με αντικείμενο την παραγωγή, μεταφορά και διανομή ηλεκτρικής ενέργειας σε όλη την Ελληνική επικράτεια. Πριν την ίδρυση της το δικαίωμα της παραγωγής, μεταφοράς και διανομής ηλεκτρικού ρεύματος είχε παραχωρηθεί από την Ελληνική Κυβέρνηση σε ιδιωτικές εταιρείες και δημοτικές επιχειρήσεις.
Κατά τη διάρκεια της περιόδου 1957 – 1963, η Εταιρεία προέβη σε εξαγορά των παραπάνω εταιρειών. Κινητήριος μοχλός, η δύναμη της επιχείρησης, αυτό που στην ουσία της έδινε ζωή.
