Σε τρίωρη στάση εργασίας και σε παράσταση διαμαρτυρίας από τις 7-10 πμ έξω από την πύλη του ΑΗΣ ΑΓ. Δημητρίου προχώρησαν
σήμερα με απόφασή τους τα Εργατικά Κέντρα Κοζάνης και Πτολεμαΐδας. Με αφορμή την είδη γνωστοποιημένη απόφαση της ΔΕΗ για την οριστική παύση λειτουργίας του συγκεκριμένου σταθμού οι εκπρόσωποι των εργατικών Κέντρων αλλά και φορείς της πόλης όπως εκπρόσωποι των δήμων Κοζάνης και Πτολεμαΐδας ζητούν την παράταση λειτουργίας των μονάδων της ΔΕΗ στη,
την διατήρηση του λιγνίτη στο ενεργειακό μείγμα της χώρας
και την διασφάλιση της θερμικής ενέργειας για τις τηλεθερμάνσεις της περιοχής καθώς η απότομη απολιγνιτοποίηση έχει σοβαρές κοινωνικοοικονομικές συνέπειες για την περιοχή. Ο συγκεκριμένος Σταθμός ολοκληρώνει σήμερα την λειτουργία του και σύμφωνα με τον προγραμματισμό της ΔΕΗ θα παραμείνει για κάποιο χρονικό διάστημα σε ψυχρή εφεδρεία.
