Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΠΑΡΤΑΚΟΥ, έχει πάρει απόφαση για 3ωρη στάση εργασίας
την Παρασκευή 15 Μαΐου, για το κλείσιμο του σταθμού Αγίου Δημητρίου και καλεί όλους τους συναδέλφους να βρίσκονται στην πύλη του Σταθμού από ώρα 7 ως 10 πμ.
Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΠΑΡΤΑΚΟΥ, έχει πάρει απόφαση για 3ωρη στάση εργασίας
την Παρασκευή 15 Μαΐου, για το κλείσιμο του σταθμού Αγίου Δημητρίου και καλεί όλους τους συναδέλφους να βρίσκονται στην πύλη του Σταθμού από ώρα 7 ως 10 πμ.