Στο «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο, πραγματοποιήθηκε το πρώτο χειρουργείο επέμβασης οδοντοθεραπείας σε ασθενή ΑμεΑ υπό γενική

Αναισθησία.

Το εν λόγω χειρουργείο πραγματοποίησε η ιατρός Οδοντίατρος Ίτσιου Ελένη με βαθμό Διευθυντή, στην χειρουργική αίθουσα και με ειδικευμένο νοσηλευτικό προσωπικό, με την Διευθύντρια του Αναισθησιολογικού Τμήματος  Τσαμήτρου Αιμιλία, παρουσία της Ιατρού ΩΡΛ Ακριτίδου Ηλέκτρας με βαθμό Διευθυντή και ενός δεύτερου Οδοντιάτρου του Κέντρου Υγείας Πτολεμαΐδας  Ναϊντι Ασιζ.