Η υποψηφιότητα της Ελλάδας για το Βραβείο Όσκαρ Η τέχνη είναι μια αγωνιώδης κατάσταση του ανθρώπου να χαρτογραφήσει αυτό πού είναι, χωρίς να πει περισσότερα από αυτά που χρειάζεται και χωρίς να σπαταλήσει τον χρόνο ο οποίος θα του φανεί απαραίτητος για να
Περίτρανα έχει αποδειχτεί, ότι όλοι μας εμπιστευόμαστε την εικόνα του ανθρώπου που βρίσκεται μπροστά μας, αλλά λίγοι είναι αυτοί που έχουν την υπομονή, το κουράγιο ακόμα και τις ικανότητες, να εμβαθύνουν στα πράγματα και
Ξεκινούσα κάθε πρωί από τη Γεωργίου Ολυμπίου, περνούσα την πλατεία Κουκακίου, έπιανα την Ορλόφ, έφτανα στην Μουσών και από κει ανέβαινα κάθετα στο λόφο του Φιλοπάππου μέχρι το μνημείο. Εκεί αφού έκανα ένα γενναίο
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ: Βρισκόμαστε στην ιδιαίτερα δυσάρεστη θέση να καταγγείλουμε την τρίτη κατά σειρά παράνομη και αντισυνταγματική προκήρυξη που εξέδωσε το Δ.Σ. του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Κοζάνης.
Παράσταση «Ισλί» της Αργυρώς Μαργαρίτη, σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Ιωαννίδη, που παρουσιάζει στην Κοζάνη, η θεατρική Ομάδα του Μικρασιατικού Συλλόγου Πτολεμαΐδας “ΕΠΕΚΕΙΝΑ”
Στην έρημο της αφθονίας Ο πληθωρισμός, όχι μόνο στο χρήμα αλλά και στα υπάρχοντα, πολλές φορές, πληγιάζει το σώμα, σκοτεινιάζει το μυαλό και στομώνει την ευαισθησία. Φαίνεται ότι το επιλεγμένο, το λιτό και το διαλεχτό είναι αυτό που ξυπνά τις
Το Λογοτεχνικό Περιοδικό Παρέμβαση και οι Εκδόσεις Παρέμβαση προκηρύσσουν Πανελλήνιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό για εφήβους με τίτλο «Αποστάγματα Γραφής». Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές
Με εικόνες από το χθες Η γνώση, η επιστήμη και η τεχνολογία ανατέλλει σαν φιλοσοφική σκέψη και αφού διασχίσει τον ουράνιο θόλο της επιβεβαίωσης, της εφαρμογής και της καταξίωσης
Η Εφορεία Αρχαιοτήτων Κοζάνης συμμετέχει και φέτος στον εορτασμό των Ευρωπαϊκών Ημερών Πολιτιστικής Κληρονομιάς (ΕΗΠΚ) 2022, που φέτος είναι έχει σαν κοινό πανευρωπαϊκό
Μόλις κυκλοφόρησε το βιβλίο «Ο Άγιος, τα ονόματα και τα φαντάσματα του ποταμού» του Νικόλαου Σταμκόπουλου από τις Εκδόσεις Παρέμβαση. Σε συνέχεια της μελέτης «Αναζητώντας τις Σαράντα Βάντσες», που αφορούσε το
Μια φωτογενής συνάντηση Η κομεντί είναι ένα πολύ δύσκολο είδος, το διαπιστώνουμε κοιτώντας την ιστορία της τέχνης, του θεάτρου και του κινηματογράφου, γιατί μπορεί κάποιος εύκολα να προσποιηθεί τον σοβαρό, τον προσεκτικό ακόμα και τον σπουδαίο,