- Λεπτομέρειες
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ - ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
Τη δέσμευσή του να προχωρήσει στην απόσυρση - ακινητοποίηση όλων των ακατάλληλων –επικίνδυνων – επισφαλών προς κυκλοφορία οχημάτων στους χώρους της ΔΕΗ, προχώρησε σήμερα το Σωματείο ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ αποφασισμένο να ¨ξεφορτωθεί¨ με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο όλα τα αυτοκίνητα με τα οποία οι εργαζόμενοι αναγκάζονταν μέχρι σήμερα να παίζουν τη ζωή τους κορώνα – γράμματα.
Δεν πρόκειται να ανεχθούμε άλλο, οχήματα της δεκαετίας του ΄70, να κυκλοφορούν στους χώρους εργασίας ωσάν κινούμενα φέρετρα.
Δεν πρόκειται να επιτρέψουμε άλλο, ο πεπαλαιωμένος εξοπλισμός να αποτελεί μέρος μίας σύγχρονης ανταγωνιστικής Επιχείρησης, που αποτελεί μάλιστα την μεγαλύτερη Βιομηχανική Επιχείρηση της χώρας.
Δεν πρόκειται να επιτρέψουμε, τα οχήματα αυτά που περισυλλέξαμε από τους χώρους των Ορυχείων και ακινητοποιήσαμε στο ΛΚΔΜ, να τα ¨ρίξει¨ και πάλι η ΔΕΗ στην κυκλοφορία θέτοντας σε κίνδυνο την ζωή του προσωπικού. Γνωρίζοντας όμως πολύ καλά ότι η Επιχείρηση ενδεχομένως θα ξαναβάλει τα αυτοκίνητα αυτά στην διαδικασία παραγωγής, ΥΠΟΣΧΟΜΑΣΤΕ ότι μέσα σε 15 ημέρες θα τα μαζέψουμε από τους χώρους δουλειάς και θα τα ΟΔΗΓΗΣΟΥΜΕ ΣΤΗ ΧΩΜΑΤΕΡΗ.
Την επιχείρηση να προχωρήσει άμεσα στην αντικατάσταση του πεπαλαιωμένου στόλου της με εξοπλισμό σύγχρονο, ασφαλή και σαφέστατα περισσότερο παραγωγικό από τον υπάρχοντα.
Όλους τους εργαζόμενους να αρνούνται με τρόπο ρητό και κατηγορηματικό να χρησιμοποιούν οποιοδήποτε όχημα δεν φέρει σύγχρονες προδιαγραφές, είναι επισφαλές, παλαιό και επικίνδυνο να κυκλοφορεί στους χώρους της ΔΕΗ και να χρησιμοποιείται στην παραγωγική διαδικασία.
Αναμένουμε την υλοποίηση της δέσμευσης για την πραγματοποίηση σύσκεψης που θα αφορά στην επανεξέταση του θέματος, με ανακατανομή του στόλου και την καλύτερη διανομή του στους χώρους δουλειάς με βάση τις προτεραιότητες και τις ανάγκες που υπάρχουν.
- Λεπτομέρειες
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ - ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
Η βελτίωση της ποιότητας ζωής των ηλικιωμένων που αισθάνονται μοναξιά και εγκατάλειψη είναι ο στόχος του προγράμματος «ενέργειες ενίσχυσης της κοινωνικής συνοχής και βελτίωσης της ποιότητας ζωής των ηλικιωμένων και ατόμων που χρήζουν κατ οίκον βοήθεια στην περιφέρεια της Δ. Μακεδονίας» που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση μέσω του ΕΣΠΑ. Σε συνέντευξη τύπου που παραχωρήθηκε το πρωί στα γραφεία της ΔΕΠΑΚ η διευθύντρια Γιάννα Βόμβα κάλεσε κάθε ενδιαφερόμενο να υποβάλλει το ειδικό έντυπο αίτησης με τα παρακάτω απαραίτητα δικαιολογητικά για την αξιολόγηση και επιλογή των ωφελούμενων:
·Αντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου
·Αντίγραφο εκκαθαριστικού σημειώματος της εφορίας
·Αντίγραφο της οικογενειακής κατάστασης
·Υπεύθυνη δήλωση ότι δεν λαμβάνουν υπηρεσίες από άλλη δομή
·Βεβαίωση αρμόδιας υγειονομικής επιτροπής(για την κατηγορία των ΑΜΕΑ)
Για όσους αδυνατούν να μετακινηθούν προβλέπεται, σε συνεννόηση με την Υπεύθυνη Κοινωνική Λειτουργό κα.Ξάνθη Ελένη, η επίσκεψη κατ΄οίκον, η συμπλήρωση της αίτησης και η λήψη των δικαιολογητικών από στελέχη της δομής.
Το πρόγραμμα : “Ενέργειες ενίσχυσης της κοινωνικής συνοχής και βελτίωσης της ποιότητας ζωής ηλικιωμένων και ατόμων που χρήζουν κατ΄ οίκον βοήθειας στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας ” είναι ένα πρόγραμμα κοινωνικής προστασίας και απευθύνεται :
α). σε ηλικιωμένους που ζουν μόνοι τους,
β). σε ηλικιωμένους που δεν μπορούν να αυτοεξυπηρετηθούν,
γ). σε άτομα με κινητικές δυσκολίες και άλλες αναπηρίες που ζουν μόνα τους,
δ). σε άτομα με κινητικές δυσκολίες και άλλες αναπηρίες που ζουν με την οικογένειά τους, αλλά κινδυνεύουν να αποκλεισθούν από το κοινωνικό τους περιβάλλον.
Οι υπηρεσίες που παρέχει το πρόγραμμα, είναι:
•Συμβουλευτική και συναισθηματική στήριξη ωφελούμενου και οικείου περιβάλλοντος, συνεργασία με τους τοπικούς φορείς, ενημέρωση των ωφελούμενων για τα προνοιακά τους δικαιώματα.
•Νοσηλευτική πρωτοβάθμια φροντίδα (μετρήσεις αρτηριακής πίεσης και σακχάρου, πραγματοποίηση ενέσεων, αλλαγή τραυμάτων, αναγραφή φαρμάκων, παροχή φαρμάκων)
•Οικογενειακή - οικιακή φροντίδα (καθαρισμός σπιτιού, ατομική υγιεινή, ψώνια, πληρωμή λογαριασμών, αγορά φαρμάκων)
Οι υπηρεσίες παρέχονται στους ωφελούμενους από εξειδικευμένο προσωπικό : Κοινωνική Λειτουργό, Νοσηλευτές, Βοηθητικό προσωπικό.
Η δράση συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση μέσω του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς (Ε.Σ.Π.Α) για την προγραμματική περίοδο 2007-2013.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στο τηλέφωνο 2461035081 κα. Ξάνθη.
- Λεπτομέρειες
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ - ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
Από την αξιολόγηση των μετρήσεων ατμοσφαιρικής ρύπανσης που πραγματοποιεί η ΔΕΗ και το Κέντρο Περιβάλλοντος της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Κοζάνης στη Δυτική Μακεδονία, προέκυψε σημαντική επιβάρυνση της ατμόσφαιρας με εισπνεύσιμα αιωρούμενα σωματίδια PM10από το Σάββατο 13 Ιουνίου 2010 μέχρι και σήμερα Τρίτη 15 Ιουνίου 2010.
Σύμφωνα με την οδηγία 1999/30/ΕΕ (ΦΕΚ 125Α/02) η μέση ημερήσια τιμή συγκεντρώσεων PM10 δεν πρέπει να ξεπερνάει το όριο των 50 μg/m3 περισσότερες από 35 ημέρες το χρόνο.
|
|
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
|
|||
|
ΠΕΡΙΟΧΗ
|
Σάββατο 12/06/10 |
Κυριακή 13/06/10 |
Δευτέρα 14/06/10 |
Τρίτη 15/6/10 έως 1:00μ.μ.
|
|
Α. Νομός Κοζάνης
|
|
|
|
|
|
Πεντάβρυσος
|
43
|
50
|
58
|
52
|
|
Κοιλάδα
|
31
|
48
|
59
|
85
|
|
Οικισμός ΔΕΗ - Προάστιο
|
121
|
89
|
91
|
111
|
|
Πετρανά
|
36
|
54
|
63
|
86
|
|
Κάτω Κώμη
|
29
|
41
|
-
|
59
|
|
Πτολεμαΐδα
|
60
|
73
|
93
|
96
|
|
Ποντοκώμη
|
65
|
74
|
76
|
102
|
|
Κοζάνη
|
43
|
66
|
76
|
106
|
|
Ακρινή
|
84
|
75
|
-
|
116
|
|
Καρυοχώρι
|
49
|
78
|
54
|
97
|
|
Μαυροπηγή
|
68
|
72
|
74
|
89
|
|
Β. Νομός Φλώρινας
|
|
|
|
|
|
Φλώρινα
|
51
|
72
|
125
|
119
|
|
Βεύη
|
29
|
62
|
78
|
79
|
|
Αμύνταιο
|
38
|
63
|
92
|
81
|
|
Ανάργυροι
|
110
|
126
|
118
|
136
|
- Λεπτομέρειες
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ - ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
Εγκαινιάστηκε από τον Δήμαρχο Γρεβενών κ. Γιώργο Νούτσο και τον Δήμαρχο Άργους Ορεστικού και Πρόεδρο της ΔΙΑΔΥΜΑ (ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Α.Ε.) κ. Νικόλαο Τοτονίδη, το μεσημέρι της Τρίτης 15-6-2010, ο νέος Σταθμός Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων Δήμου Γρεβενών στο 3ο χιλ. Γρεβενών- Πόρου, προϋπολογισμού 550.000 ευρώ.
Ενώ ο Δήμαρχος Γρεβενών στην ομιλία του τόνισε πως το ζητούμενο είναι η καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη.
Θα υπάρξει, είπε, πληρέστερη και πυκνότερη χρονικά αποκομιδή απορριμμάτων.
Προανήγγειλε την τοποθέτηση 51 «Πράσινων Κάδων» για την ανακύκλωση και του χαρτιού πλέον στα Γρεβενά. Ολοκληρώνεται έτσι ένας σχεδιασμός που δίνει προτεραιότητα στο Περιβάλλον, ενώ τόνισε την ανάγκη να βρεθεί επιτέλους τρόπος επικοινωνίας με την Υπουργό Περιβάλλοντος για την προώθηση του μεγάλου έργου της Πνευματικής Αποκομιδής Απορριμμάτων.
Χαιρετισμό απηύθυναν ο Νομάρχης Γρεβενών κ. Δημοσθένης Κουπτσίδης και ο Δήμαρχος Βεντζίου κ. Αγνάντος Δημήτρης.
Στην τελετή των εγκαινίων παρευρέθησαν ο Δήμαρχος Ηρακλεωτών κ. Καραγιάννης Αθανάσιος μέλος του Δ.Σ. της ΔΙΑΔΥΜΑ, η Αντινομάρχης Γρεβενών κ. Κατερίνα Πέτρου, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Γρεβενών κ. Γιάννης Χάτσιος, οι Αντιδήμαρχοι Γρεβενών κκ. Βλάχος Οδυσσέας, Σπύρος Μπασνάς και Κώστας Σιούμπουρας, ο Πρόεδρος του ΕΣΓ κ Χρήστος Παρασκευαϊδης.
Ως “Σταθμοί Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων (ΣΜΑ)” καλούνται οι σταθμοί διαφόρων μεγεθών και χαρακτηριστικών, όπου τα απορρίμματα μεταφορτώνονται σε ειδικά οχήματα κατάλληλα για κίνηση σε μεγάλες αποστάσεις. Οι σταθμοί αυτοί πρέπει να χωροθετούνται σε κεντροβαρικά σημεία ως προς τις πηγές δημιουργίας των απορριμμάτων, ώστε τα απορριμματοφόρα οχήματα μετά την συμπλήρωση του φορτίου τους να διανύουν την ελάχιστη δυνατή απόσταση μέχρι τον ΣΜΑ, όπου ξεφορτώνουν και επιστρέφουν και πάλι στο έργο της αποκομιδής.
Στη συνέχεια, τα οχήματα από τον ΣΜΑ μεταφέρουν τα απορρίμματα σε μονάδα/ες επεξεργασίας ή/και τελικής διάθεσης, έχοντας πολλαπλάσιο ωφέλιμο φορτίο από εκείνο των απορριμματοφόρων.
- Λεπτομέρειες
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ - ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
Το τμήμα ενόργανης γυμναστικής του Εθνικού Κοζάνης διοργανώνει αγώνες επίδειξης των τμημάτων του & βράβευση των αθλητριών που συμμετείχαν στο πανελλήνιο πρωτάθλημα, την πέμπτη 17 Ιουνίου 2010 & ώρα 7:30μμ στην αίθουσα ενόργανης του Δ.Α.Κ. Κοζάνης.
Αυτή η μικρή γιορτή είναι μια ευκαιρία για όσους παρευρεθούν να γνωρίσουν το άθλημα από κοντά.
- Λεπτομέρειες
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ - ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
Ο Δήμαρχος Κοζάνης Λάζαρος Μαλούτας σας καλεί την Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010 στις 8.00 το βράδυ στο ΚΟΒΕΝΤΑΡΕΙΟ, στην ομιλία - συζήτηση με θέμα:
«Ο Δήμος Κοζάνης στο νέο Αυτοδιοικητικό Τοπίο».
Με εκτίμηση,
