Του Στέλιου Φούντογλου
του Νικόλα Μάστορα Γκουλέμα
Με αφορμή το άρθρο μου στην «Κ» στις 4/7/10, που αναφερόταν στην κάλυψη των ελλειμμάτων των προνομιούχων ΔΕΚΟ από τον προϋπολογισμό, δημοσιεύτηκε στην «Κ» επιστολή του κ. Ν. Χ. Γιαννόπουλου, συνταξιούχου ΔΕΗ (29/9/10), που αντικρούει την άποψη ότι οι ασφαλισμένοι στη ΔΕΗ ευνοούνται υπερβολικά και επιδοτούνται εις βάρος του ελληνικού λαού. Σε απάντηση, θα ήθελα να ήθελα να κάνω μερικές επισημάνσεις.
Ζώντας σε αυτό τον τόπο, τον τόπο μας, αντιλαμβάνομαι, όπως νομίζω οι περισσότεροι από εμάς μας, την άμεση ανάγκη για αλλαγή πορείας, για δραστηριοποίηση και συμμετοχή όλων μας.
Η ΔΕΗ έως και σήμερα λειτουργεί σε ένα περιβάλλον που μεταβάλλεται με πολύ αργούς ρυθμούς και με μια κουλτούρα και πρακτικές που δεν χαρακτηρίζονται από καινοτόμες ιδέες, επιχειρηματικότητα, αποτελεσματικότητα και ευελιξία στους θεσμούς και τις διαδικασίες. Ως αμιγώς κρατική μονοπωλιακή επιχείρηση κατά τις προηγούμενες δεκαετίες, έχει κληρονομήσει από τη μία πλευρά ένα καθεστώς ιδιαίτερα ευνοϊκών όρων και ρυθμίσεων εργασίας και από την άλλη,..
Του Χρόνη Κουσαλίδη
