Επικοινωνία

Μπορείτε να στείλετε το κείμενο σας στο info@vetonews.gr & veto910@otenet.gr. Τηλ. 6947323650 ΓΕΜΗ 165070036000 On Line Media 14499

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Δευτέρα, 28 Σεπτεμβρίου 2015 20:41

To τρεχούμενο νερό στον Άρη σημαίνει ανθρώπινη ζωή! Η NASA έδωσε στη δημοσιότητα video και φωτογραφίες

Η είδηση που όλοι περίμεναν με αγωνία, ειπώθηκε! Υπάρχει νερό στον Άρη

Η NASA ανακοίνωσε, σε συνέντευξη Τύπου, ότι έχει πλέον σαφείς ενδείξεις πως νερό σε υγρή μορφή κυλάει τα καλοκαίρια από λόφους, χαράδρες και πλευρές κρατήρων του Άρη, γεγονός που αυξάνει την πιθανότητα ανακάλυψης κάποιας μορφής ζωής.

Σύμφωνα με τους ερευνητές, κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών, εντοπίστηκαν ίχνη που υποδηλώνουν την ύπαρξη νερού σε υγρή μορφή. Οι επιστήμονες δεν είναι σίγουροι ακόμη από που μπορεί να προέρχεται το νερό. Όπως αναφέρει ο Guardian, σύμφωνα με τους ερευνητές, η ανακάλυψη αυξάνει τις πιθανότητες ύπαρξης κάποιας μορφής ζωής στον κόκκινο πλανήτη.

«Υπάρχει νερό σήμερα στην επιφάνεια του Άρη» ανέφερε στον Guardian ο M. Meyer, επικεφαλής ερευνητής του προγράμματος της NASA για την εξερεύνηση του Άρη.

Τα συμπεράσματα της NASA πηγάζουν από τον εντοπισμό σκοτεινών και μεγάλων ροών που έχουν εντοπιστεί ακόμα και σε λόφους του Κόκκινου Πλανήτη. Οπως φαίνεται και στις φωτογραφίες απο φασματογράφους που δόθηκαν στη δημοσιότητα, οι ροές φτάνουν σε πλάτος τα πέντε μέτρα και σε μήκος έως και τα 100 μέτρα, και εντοπίστηκαν για πρώτη φορά από τη NASA το 2010.

Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι το υπερχλωρικό άλας που βρέθηκε στην επιφάνεια του Αρη διατηρείται σε υγρή μορφή σε ένα εύρος θερμοκρασιών από τους -70 βαθμούς Κελσίου έως τους +2, δηλαδή στους καλοκαιρινούς μήνες.

Τους χειμερινούς μήνες που η θερμοκρασία πέφτει κάτω από τους -70% το υγροποιημένο άλας παγώνει και εξαφανίζεται.

Σύμφωνα με τους επιστήμονες της NASA, δηλώνουν, 'προς το παρόν δεν είναι δυνατό να διαπιστωθεί το μέγεθος της πυκνότητας του νερού που υπάρχει στον Κόκκινο Πλανήτη.'

Στο ερώτημα για το εάν η ύπαρξη αλμυρού νερού συνεπάγεται την ύπαρξη έμβιων οργανισμών, οι επιστήμονες δεν το επιβεβαιώνουν καθώς δεν είναι γνωστό αν υπάρχει υδροφόρο δίκτυο στο υπέδαφος το οποίο θα μπορούσε να συντηρήσει τη ζωή.

Τέλος η NASA ανακοίνωσε ότι έχει τον προϋπολογισμό για να συνεχίσει τις αποστολές της στον Αρη και θα πραγματοποιήσει έρευνες σε συνεργασία με τη Ρωσία, οι οποίες θα περιλαμβάνουν γεωτρήσεις προκειμένου να εξεταστεί τι συμβαίνει στο υπέδαφος και να διαπιστωθεί αν υπάρχει οργανική ύλη, γεγονός που με τη σειρά του θα σημαίνει ότι υπάρχει κάποιου είδους ζωή.

Πηγή : www.the toc.gr και πληροφορίες από www.enikos.gr