Τραγωδία εξουσίας και γυναικείας αντοχής Η μορφή της Ανδρομάχης, γνωστή ήδη από τον Όμηρο ως η αφοσιωμένη σύζυγος του Έκτορα και τραγική μητέρα του Αστυάνακτα, μεταφέρεται από τον Ευριπίδη στη Θεσσαλία, χήρα πλέον, αιχμάλωτη και παλλακίδα του
Το φετινό Συμπόσιο λογοτεχνίας είναι ιδιαίτερα ανανεωμένο και διευρυμένο. Περιλαμβάνει εισαγωγικές εκδηλώσεις, που στόχο έχουν να φέρουν πιο κοντά τη λογοτεχνία σε διαφορετικές ομάδες κοινού: μαθητές, άτομα με αναπηρία
Όταν η μνήμη γίνεται σκηνή και η οικογένεια σενάριο Οι ανθρώπινες σχέσεις είναι γέφυρες εύθραυστες: φτιαγμένες από μνήμη, επιθυμία και σιωπή. Στηρίζουν και προδίδουν, θεραπεύουν
Η μοναξιά του ηθοποιού ως συλλογική εμπειρία Ένας και μόνος ηθοποιός μπορεί να γίνει «όλοι» όταν μετατρέψει το σώμα και τη φωνή του σε αγωγούς πολλαπλών ταυτοτήτων,
Από το σκοτάδι στο φως Η φθορά χαράζει το σώμα στο πέρασμα του χρόνου, η μνήμη υψώνεται σαν γέφυρα ανάμεσα σε αυτό που χάνεται και σε αυτό που απομένει και η αγάπη παραμένει το μόνο αντίδοτο.
Σκηνές πολέμου από ένα γάμο Μπορεί η αγάπη να φωτίζει, αλλά η εξουσία σκιάζει, κι η φθορά ολοκληρώνει τον κύκλο, τρεις δυνάμεις που συγκρούονται ανελέητα, με τίμημα την έλξη και την επιθυμία.