Η υποβολή δέκα υποψηφιοτήτων για την ηγεσία της Κεντροαριστεράς, φανερώνει θετικές και καθ' όλα ευγενείς φιλοδοξίες που υπάρχουν, αλλά συνιστά ένα πρόβλημα στη διαδικασία. Η οργάνωση διαλόγου μεταξύ των υποψηφίων, όπως προτάθηκε από την επιτροπή Αλιβιζάτου, είναι πρακτικά ανέφικτη.
Ήταν τότε που ο Emile Chartier, αυτός ο μεγάλος δάσκαλος πολλών σπουδαίων μετέπειτα θεωρητικών, όπως του Raymond Aron ή της Simone De Beauvoir, έλεγε περίπου έναν αιώνα πριν πως, «όταν με ρωτούν αν ο διαχωρισμός μεταξύ αριστεράς και δεξιάς έχει κάποιο νόημα, η πρώτη σκέψη που μου έρχεται στο μυαλό…
Ο Γιούνκερ ανακοίνωσε το Σχέδιο για την Ανάπτυξη και τις δουλειές στην ολομέλειά μας στο Στρασβούργο το Νοέμβριο του 2014. Η ιδέα ήταν να περάσουμε στην νέα εποχή των χρηματοδοτήσεων έργων και μικρομεσαίων στην Ευρώπη αξιοποιώντας το κορυφαίο συγκριτικό πλεονέκτημα της ΕΕ.Το μήνυμα συμπυκνώνεται στα εξής:
Τον Απρίλιο του 1959, το ραδιόφωνο του BBC έκανε μια από τις πλέον πετυχημένες φάρσες του. Κρέμασαν από βραδύς μακαρόνια σε δενδράκια που μεταφύτευσαν σε κεντρικά σημεία του Λονδίνου και το πρωί παρότρυναν ραδιοφωνικά τους πολίτες να δοκιμάσουν τους καρπούς των «μακαρονόδεντρων». Η πλειονότητα των Λονδρέζων σχεδόν το πίστεψε, δεδομένου…
Ο Βούλγαρος πρωθυπουργός κ Μπόικο Μπορίσοφ, «γέννημα-θρέμμα» του Λάνγκλει της Βιρτζίνια (όπου και η έδρα της CIA) ήρθε χθες στην Καβάλα και είχε δείπνο με τον Έλληνα πρωθυπουργό κ Τσίπρα.
Είκοσι χρονών ήταν ο Αλέξανδρος Μπαλτατζής, όταν το 1924 ξεκίνησε από τη περιοχή της Ξάνθης τη δύσκολη πορεία οργάνωσης του αγροτικού κόσμου της περιοχής του και στη συνέχεια πρωτοστάτησε και σε Πανελλήνιο επίπεδο, επηρεασμένος και γοητευμένος από τη προσωπικότητα του μεγάλο του δασκάλου (καθηγητή του στη Νομική) Αλέξανδρο Παπαναστασίου.
Η αναγέννηση της προοδευτικής παράταξης επιχειρείται τις μέρες αυτές με παράδοξο για τα πολιτικά χρονικά τρόπο. Η εκλογή του ηγέτη του εγχειρήματος θα προηγηθεί της πολιτικής και οργανωτικής συγκρότησης του νέου κόμματος.
Συζητώντας για το παρελθόν Παρακολουθώντας κάποιες από τις συζητήσεις στη δημόσια ιστορία βρίσκεσαι μπροστά σε ενδιαφέροντα σχήματα. Ένα από αυτά σχετίζεται με την εμφάνιση ενός νεοπαγανιστικού αντιχριστιανικού ρεύματος που διεκδικεί την αποκλειστικότητα επί της