του Νίκου Κατσαούνη
Με ιδιαίτερη προσοχή παρακολουθώ τα τελευταία χρόνια μια προσπάθεια γιγαντισμού κάποιων Αστικών Κέντρων και κινήσεις που ενισχύουν ένα στρεβλό μοντέλο Ανάπτυξης κατά τη γνώμη μου. Καταθέτω κάποιες σκέψεις – απόψεις που ήδη ανέλυσα και στο τελευταίο Περιφερειακό Συμβούλιο θέλοντας να συμβάλω στον προβληματισμό για ένα ....Αναπτυξιακό Περιφερειακό Σχέδιο στην Περιφέρειά που σήμερα με την νέα αρχιτεκτονική δομή είναι όσο ποτέ αναγκαίο.
του Μιχ. Ραμπίδη
Η χρησιμότητα των οδικών αξόνων που εξασφαλίζουν άνετη πρόσβαση σε ''ειδικούς χώρους'' και καθιστούν εύκολη την προσπέλαση σ' αυτούς, αναβαθμίζει τα χαρακτηριστικά τους, εξασφαλίζει αναγνωσιμότητα και συμβάλει τόσο στην ανάπτυξη του τόπου, όσο και στην ωφελιμότητα των πολιτών.
του Τ. Φούντογλου.
Επανέρχομαι... Εξ όσων γνωρίζω το Τέλος Ανάπτυξης Βιομηχανικών Περιοχών Παραγωγής Ρεύματος παραχωρήθηκε απο το κράτος στις τοπικές κοινωνίες που πλήττονται απο τις δραστηριότητες της ΔΕΗ προκειμένου να γίνουν περιβαλλοντικά και λοιπά αναπτυξιακά έργα και να αναβαθμιστεί κατ΄ αυτόν τον τρόπο η ποιότητα ζωής των πολιτών τους. Εξ όσων επίσης γνωρίζω ,η ζωή μας ..
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΕΙΡΩΝΙΚΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΑΣΧΟΥ ΜΑΝΔΡΑΒΕΛΗ ''Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΤΖΑΜΠΑ'' Η Εγνατία ΑΕ είναι μια ανώνυμος εταιρία την οποία δημιούργησε το κράτος με σκοπό στο μέλλον να την αντιμετώπιση όπως κάθε ΔΕΚΟ. Να την χαρίσει δηλαδή σε ιδιωτικά κεφάλαια. Ο δρόμος αυτός μήκους 670 χλμ επεκτείνετε από την Ηγουμενίτσα του Νομού Θεσπρωτίας έως τους Κήπους του Νομού 'Έβρου.
του Ιορδάνη Κουμασίδη
Στη Γαλλία το έτος 2010 χαρακτηρίστηκε από ένα μη συμβάν και δυο συμβάντα: από τη μια η πολιτική ατολμία της κυβέρνησης Σαρκοζί να ορθώσει ένα πειστικό λόγο περί κρίσης και Ευρώπης, και από την άλλη τα σκάνδαλα (με κορυφαίο το Μπετανκούρ-Βέρτ- χαρακτηριστικό είναι πως η εφημερίδα Liberation χαρακτήρισε ως ‘λέξη της χρονιάς’ τη διαφάνεια - transparence) και τις συνεπαγόμενες κινήσεις αντιπερισπασμού της κυβέρνησης όπως η εκδίωξη των Ρομά ή η νομοθεσία περί μπούργκας, και φυσικά ο μαζικός οργανωμένος και κοινωνικά αποδεκτός αγώνας ενάντια στις μεταρρυθμίσεις του συνταξιοδοτικού, που βέβαια ηττήθηκε.
του Γ. Τσακυράκη
Και ενω λοιπόν οι ανακατατάξεις στις συνδικαλιστικές παρατάξεις, δίνουν και παίρνουν και ενώ νέος πρόεδρος της συνδικαλιστικής παράταξης, που πρόσκειται στη Ν.Δ. εκλέγεται ο κ. Ν. Κιουτσούκης (αλλά κανείς δεν γνωρίζει εάν θα αναλάβει και γραμματέας της ΓΣΕΕ), την ίδια αυτή στιγμή ο ¨Άρχοντας¨ πρώην γραμματέας της ΓΣΕΕ και αναπληρωτής πρόεδρος της ΔΑΚΕ Β. Μπουζούλας (ΔΕΗ) επιλέγει να μην παραβρεθεί στην περιβόητη συνεδρίαση της ΚΕ χαρακτηρίζοντας τη συνεδρίαση της παράταξης «νόθα, καθώς έληξε η θητεία της»,
